Webbapplikation version 5.5.0

Ny funktion:

Nu kan användarna planera sitt service- och underhållsarbete för sina serviceobjekt med den nya funktionen ”Serviceplanering”. Denna funktionen används för att skapa framtida service på specifika serviceobjekt och detta gör det möjligt för systemet att hålla koll på den service som avtalats mellan ditt företag och dina kunder.
Kom igång på: Huvudmeny> Serviceplanering> Schemalagda service> “Lägg till”.

Du kan också skapa återkommande service på serviceobjekt under en vald tidsperiod och återkommandefrekvens.
För att skapa en återkommande service, gå till: Huvudmeny> Serviceplanering> Serviceplan> “Lägg till”.

Uppdateringar och förbättringar:
  • Alla kartvyer har uppdateras för att ge en mer exakt plats- och adressinformation.
  • Ny kartvy för arbetsorder.
  • Uppgiftsdetaljer kan nu laddas ned i PDF format.
  • Felanmälningar har fått ett nytt fält som kallas granska felanmälan, där man kan utse en användare som granska ärendet.
  • Samtliga detaljsidor har fått ett förbättrat utseende för att kunna visa mer relevant information.
Buggar fixade:
  • Problem med dataintervall när man filtrerade felanmälan, tidslogg, service etc.
  • Problem vid radering av felanmälningar och ‘team’

Kontakta oss

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA
och Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.