Förbättrad funktion:
Checklistor – Checklistfunktionen har uppdaterats från grunden. Nu kan användaren:
- Lägga till serviceobjekt som skall använda checklistan när man skapar den.
- Editera och ta bort befintliga checklistor utan att påverka data i tidigare rapporterad service.
- Lägga till en ny checklista till ett serviceobjekt när service utförs.
- Använda flera checklistor för samma eller olika servicetyper.
Befintliga checklistor har uppdateras till det nya formatet.
Uppdateringar och förbättringar:
- Användare can nu sätta slut- / förfallodatum och tilldela användare / utförare till jobb direkt från instrumentpanelen.
- Användare kan nu skriva en notering när de stänger en felanmälan.
- Det går nu att lägga till lagerinformation på alla artiklar och se nuvarande lagervärde efter användning av artiklar. Notera att vi ännu ej varnar vid minus värden. Utökat stöd för lager inom kort.
Glömt inte bort att kontakt oss om ni hittar några buggar eller andra bekymmer efter uppdateringen.