Uppdateringar och förbättringar:
- Vi har ändrat benämningen på anställda, en anställd kallas nu endast för användare.
- Formulär – Formulär kan nu bifogas på en plats.
- Faktura – Det går nu att avskriva delar av fakturabeloppet för att balansera fakturan.
- Faktura – En fakturalista på kunden kan nu nås via kundinformation.
- Företagsinställningar – Det går nu att ändra organisationsnumret i företagsinställningar.
- QR-taggar – Detaljsidan för QR-taggar har uppdaterats.
- Kommentarsfält – Det går nu att bifoga filer till en kommentar.
- Serviceplan – Det går nu att ställa in “Godkänt av” när man skapar en återkommande serviceplan.
- Artiklar – På detaljsidan för en artikel går det nu att se alla manuella justeringar som gjorts på lagersaldot.
- Servicerapport – Användare kan nu välja om de vill behålla eller ta bort en associerad tidslogg när det raderar en servicerapport.
Buggar fixade:
- Faktura – När en ny faktura ska skapas så filtreras nu listan på avtal till endast den aktuella kundens avtal.
- Kundlista – Problem med att sortera lista efter kundnummer.
- Bugg med att användare kunde bli utloggade från sitt företag.