Webbapplikation version 5.6.7

Uppdateringar och förbättringar:
  • Vi har ändrat benämningen på anställda, en anställd kallas nu endast för användare.
  • Formulär – Formulär kan nu bifogas på en plats.
  • Faktura – Det går nu att avskriva delar av fakturabeloppet för att balansera fakturan.
  • Faktura – En fakturalista på kunden kan nu nås via kundinformation.
  • Företagsinställningar – Det går nu att ändra organisationsnumret i företagsinställningar.
  • QR-taggar – Detaljsidan för QR-taggar har uppdaterats.
  • Kommentarsfält – Det går nu att bifoga filer till en kommentar.
  • Serviceplan – Det går nu att ställa in “Godkänt av” när man skapar en återkommande serviceplan.
  • Artiklar – På detaljsidan för en artikel går det nu att se alla manuella justeringar som gjorts på lagersaldot.
  • Servicerapport – Användare kan nu välja om de vill behålla eller ta bort en associerad tidslogg när det raderar en servicerapport.
Buggar fixade:
  • Faktura – När en ny faktura ska skapas så filtreras nu listan på avtal till endast den aktuella kundens avtal.
  • Kundlista – Problem med att sortera lista efter kundnummer.
  • Bugg med att användare kunde bli utloggade från sitt företag.

Kontakta oss

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA
och Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.