För fastighetsägare och
förvaltare

Service Node ger fastighetsägare och förvaltare ett kraftfullt verktyg för att hantera all teknisk data, dokumentation och löpande service- och underhållsarbete.
Systemet är enkelt att börja använda och det är lätt att successivt börja använda alla smarta funktioner.

Enkelt att samarbeta och dela information

Era kunder, samarbetspartner och personal kan enkelt skanna av våra smarta taggar för att få mer information eller rapportera fel och service.

Välj vilka serviceobjekt era samarbetspartners skall jobba med. Ta bort eller lägg till objekt eller dela till andra parter om avtal och behov förändras.  

Laundry room with smart tags from Service Node

Platser

Alla fastigheter, lägenheter, soprum, kontorslokaler, osv kan enkelt läggas in i enligt den struktur just nu vill ha. Platserna kan sedan ses i olika vyer så att man enkelt kan hitta den information man letar efter.

  • Hierakiskt vy – era fastigheter presenteras i hierarkiskt i en lättförståelig trädstruktur
  • Kartvy – smidigt överblick över era platser med kartnålar och geostaket.

 

Till platser kan ni koppla QR-taggar, dokument, formulär, planerad service, felanmälningar, mätare och alla andra smarta funktioner som finns tillgängliga i Service Node.

platser-screenshot-alt2
russ-ward--inmwDB0800-unsplash

Serviceobjekt och utrustning

I de fall djupare historik eller information behöver behållas på utrustningen som finns uppställd så kan ni enkelt lägga till det som ett serviceobjekt.

Ett serviceobjekt kan tex vara en hiss, en garaport, ett ventilationsaggregat, en kylanläggning eller annat där riktad återkommande service- och underhållsarbete utförs.

Prova tjänsten kostnadsfritt i 30 dagar

Vi startar upp ett konto åt er och ni får login uppgifter via er e-post.

Notera att under processen kommer du att få en e-post med en länk för att aktivera kontot. Detta för att bekräfta att du äger e-postadressen du angett. Du ingår inte i några förbindelser när väljer att testa Service Node. Abonnemanget avslutas automatiskt efter 30-dagar om du inte vill fortsätta använda systemet.

Smidig mobilapp

Med vår smidiga mobilapp är det superenkelt att jobba med service och underhållsarbete digitalt. Det finns flera smarta funktioner som gör vår mobilapp extra smidig.

  • Aviseringar – Få aviseringar när nya jobb tilldelas till dig; när någon nämner dig i en kommentar eller när nya felanmälningar kommer in på objekt ni administrerar. Ställ in aviseringarna så de passar dig.
  • Byggd för service- och underhållsarbete och för folk i rörelse. Stäng arbeten genom att skanna QR-koden eller att välja jobbet i din jobblista. Enkelt och snabbt.
  • Tillgång till all viktig data i mobilen utan krångel. Tillgång till alla information ni behöver om fastigheter eller utrustning i fastigheten. Allt kan öppnas direkt i mobilappen utan att laddas ned via vår inbyggda dokumentläsare.
  • Personligt konto – allt arbete kopplas till en eller flera användare. Det råder aldrig några oklarheter om vem eller vilka som har gjort jobbet i Service Node.
Telefon som arbetsorder
Service Node user at coffee shop

Digitala servicejournaler för säkrare och tryggare anläggningar och fastigheter

Med våra digitala servicejournaler ser ni till att service och besiktningar aldrig missas. Först och främst gör ni era fastigheter säkrare och tryggare men detta sparar även pengar då ni aldrig behöver oroa er för straff- och sanktionsavgifter.

Båda era kunder och er budget kommer att tacka er för att ni väljer Service Node.

Läs mer om våra servicejournaler här.

Planera service och underhåll själva eller tillsammans med era samarbetspartners

Med vår serviceplanering kan ni själva eller med era samarbets-partners planera service och underhåll på era anläggningar och serviceobjekt. Välj när, var och hur ofta service skall utföras. 

Planerad service bockas av automatiskt när en service av rätt typ och utförare registreras på ett objekt. Detta gör det enkelt för både utförare och planerare av service. 

Läs mer om vår serviceplanering här.

Two female service node users sitting at desk collaborating
postbox-1

Tillvalstjänster
Digitala fastighetsskyltar

Kastar ni bort tid på att uppdatera trapphusregister? Går Dymo-maskinen varm på att skriva ut namnlappar för era postboxar? Suckar era tekniska förvaltare uppgivet när det närmar sig månadsskiftet och de vet att de skall ut och uppdatera namnen i trapphusen igen.

Om detta känns bekant så ta en titt på våra digitala fastighetsskyltar.

Tror du Service Node skulle passa er organisation?

Kontakta oss för offert eller demonstration

 

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.

Kontakta oss

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA
och Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.

Hej, vi använder cookies för att servicenode.se skall fungera bättre för dig.

Om du inte godkänner eller vill lära dig mer om hur vi använder cookies och hur vi hanterar personuppgifter kan du läsa vår cookie & integritetspolicy.